Me like ;)

Igår blev det brännboll med stan och skog gänget ;) haha som vi vann men jaja dom andra gav ju ändå bara upp pga fusk? ja dåliga förlorare kallas det, hehe! Sen skulle dom dra in till stan och lira volly så jag skippade det och for hem och sova har nämligen blivit förkyld så kändes som att jag behövde sova =) Får se när jag ska börja campa i husvagnen känns som jag borde göra det nu, Får se maybe ikväll. Praktiken idag helt suveränt har haft min slutbedömmning och ja vad ska man säga gick perfekt full pott i stortsett ;) Så jag är riktigt nöjd sen hade vi ju turen att Susanne försovde sig och då är det vell självklart att hon bjöd på gofika ;) mumms.. Sen så hinner jag inte träffa hon nå mera så blev en stor kram innan jag for hem känns tråkigt eftersom hon varit världens bästa handledare.
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0