Mycket nu!

Ja blandade kännslor tycker jag, Det är mycket nu skolan,praktik allt.. Idag har vell varit en sådan dag då man känner för att bara ligga hemma o tråka ist för att vara på skolan. Har just fixat ett till Godkäns som tur var fixade jag det :) Ikväll för vi se vad som händer är inte riktigt bestämt än, Får se iaf finns mycket att välja bland känns det som. Gårdagen spenderades i Boden pappa startade och det gick inte så bra han på 5:a. Sen fortsatte jag och jessica och spela hon blev överlycklig för hon vann hela 52 eller kanske 54 kronor?? Jaja vi bestämmer oss för att spela ett sista lopp innan vi skulle fara hem och se så snyggt jag gör det prickar in en häst och hokkus pokkus så hade jag 176 kronor mer i börsen ;-) Nej nu ska jag gå och se vars vi har sista lektionen ska se en film Patrik 1,5 har dock sett den förr men jaja ska jag fixa godkänt så måste jag vell se den. Min mentor har inte varit glad på mig idag haha och hon brukar aldrig vara sur så nu är det fan bäst att kämpa.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0