Perfekt ;)

Idag har jag tillbringat min dag på skolan jag och min kära mentor har haft riktigt trevligt och gjort bort allt jag hade kvar att göra ;) Som jag sa till hon det är fan lite tråkigt mitt allra sista arbete jag skriver : Anna Wikman OP3A. Hallå?? Fattar ni hur nära det är kvar 14 dagar vid den hära tiden har vi nog klivit in på havsbadet och allt det där hemska med att gå inför alla är över och jag kan andas ut =) På torsdag blir det provsminkning får se hur det går för min kära kusin att sminka jag och jessica! Sen har jag fått mitt schema idag under sommaren och ja vad ska man säga jag är nöjd förutom sista veckan jag jobbar då jobbar jag 9 dagar i streck jaja pengar =) ÄR iaf nästa ledig en vecka i Juli eller jobbar två dagar så det känns ju skönt det med. Imorgon är det praktik slutbedömning får se hur det går. Men har ändå en vecka kvar av praktiken sen mööört! Aja ska invänta ett samtal snart? men karlsatan verkar ju ha annat för sig, hehe sen får vi se vad som händer.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0