Storm!

Ja ikväll har jag hunnit vara på stan med Jessica och Rebbi vi köpte såklart morsdags presenter så hoppas min kära mor blir nöjd men det tror jag säkert ;) Efter det blev det hem hit med en massa folk och som vanligt en massa snack om balen som vi triggar upp varandra hehe.. Vi har ätit poppcorn druckit en massa kaffe och sånt. Imorgon börjar jag 8.10 med fika film o mys,  sen efter det blir det fara och provsminka oss på tal om det ska ja packa ner mina saker ikväll... Sen så blir det backajoggen om ja ska vara med beror på hur vädret ser ut. Ja vad skulle vi göra sen? ja justja köpa silvertejp och på kvällen blir det en massa bus på skolan tjohoo. Nästa vecka har vi Tisdag inplanerad blir fara till skeå på trav ;) Som de är storm ute men jaja ska lägga mig i sängen och vänta på något;) hehe Sedan blir det csi och sova haha eftersom ja älskar att sova som alla säger.
Puss!
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)



Diggar vinnaren, Eller har börjar gilla den mer och mer eftersom alla på min praktik älskar schlager!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0