Tack!

Har just kommit hem från Ev där har vi suttit ute ett tag, Idag har vi gjort lite olika saker... Ikäll så ska jag bara vara hemma och ta det lungt ville inte dricka som dom andra skulle så då for jag hem nog för ja gärna gjort nå annat menmen, Ska iaf ta mig en godis nu och bara må. En full pappa ringde just och sa han behövde hämtning för han var så jävla full sa han skyndade sig inte mamma skulle han smälla av, Sen ändrade han sig då skulle han ha hämtning om en ett tag då han tydligen redan skulle ha smällt av? jaja ibland undrar man vem jag liknar nu har jag fått svar det är min kära far vi tål inte sprit haha. Nog med det nu ska ja bege mig mot min tv är de nå bra? haha

Nu vet jag precis vad jag inte ska göra nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0