I like the way you move

Har haft världens skönast kväll känner mig riktigt trött ändå har jag hunnit dra en pn på typ en eller två timmar ;) Nu ligger jag i sängen och ser BB lika jävla bra som alltid. Vad har jag mer gjort ikväll? Ja jag mamma o pappa har tittat på lägenheter haha pappa tycker det är dax för mig att flytta nu. Får vell se hur det blir med den saken. Gick bra på praktiken idag också måste ju dock säga att det var nästan ännu mindre att göra idag :/ Aja imorgon ska iaf jag och susanne och jobba på Onyxen halva dagen och där har jag ju praktiserat typ en dag där finns det jävla mycket att göra och är typ 50 pers där så då har man iträffat en hel del. Sen ska jag och äta lunch med någon får se vem som hänger med för jag orkar inte ha med mig nå mat. Efter skolan får vi se vad som händer men då är jag sugen att göra nå iaf =)
Puss&Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0