Blahaaaa!

Ja vad ska man säga om denna dag har varit seeeg därför hoppas jag på pyssel imorgon och kanske lite glögg?;) Lät inte det som en väldigt bra idé? Det tycker då jag iaf... Nu ska jag kanske slå på en film för min skull ja men även för jessicas hehe;D Sen har jag bestämt mig att jag ska orka jobba och se denna nattbio! Imorgon ska jag kliva upp sen ska jag nog städa lite i mitt rum sen drar jag med mamma o pappa och kollar på skoter i luleå om nu inte pappa bli sämre för han mår absolut inte alls bra!

Bara då jag hör denna sång jag verkligen älskar Pite!! haha ;) 

Vi behöver inget systembolag
Nere vid piteälva
För läskedrycker av alla de slag
Det kan vi göra själva

Vi lever och älskar som sig bör
Nere vid piteälva
Och det professorerna gör i rör
Det kan vi göra själva

Ja vi skiter i order och direktiv
Nere vid piteälva
För leva våra egna liv
Det måste vi göra själva
...


Det är hit man kommer när man kommer hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0