Det var en gång...

Nu sitter jag och städar mitt rum ja det går inte så bra ;P haha men var det ens oväntat? Klev upp innan 12 var ganska trött idag men var lika bra och sova ut eftersom jag ska upp tidigt imorgon och på torsdag! Imorgon är det arbets som står på schemat!!Annars gör jag inte mkt alls tar det ganska lungt och det är skönt! Måste bara säga att min mamma har blivit världens sötaste snacka om att hon verkligen börjat bry sig har hon alltid gjort men nu på ett helt annat sätt och det är ju kul :) Sitter och diggar en massa musik nu och kom på att jag är grymt festarsugen?!?! haha vad hände men ja det stämmer... Men satt och kollade på empas fest som vi hade i vintras då vi kom hem från fjällen och he var svinkul kanske därför jag blev taggad!! Nej nu ska jag fortsätta mitt städande ! 
 




Kommentarer
Postat av: Emeli

vi får styra en ny sån i vinter : )

2009-11-10 @ 20:32:33
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0