Du mår inte bra !

Tänkte att ajg måste skriva lite innan jag lägger mig ;D Idag for jag ju då till frissan fixde till håret lite innan jag sen for till pilla ja vi drack kaffe spelade en massa kort och surrade blev jag emeli jessica pilla och rebbiskrutt ;D Efter det for jag och jessica hem hit åt en sen middag men väldigt god ;) Sen drog hon hem och nu har jag suttit och spelat yatzy på blip.se . Men imorgon ska jag upp tidigt beger mig mot läkaren och kanske sen till pilla? eller någon annan HE HE !

Måste ju också ge dagens + till alla SNÖ som kommit hoppas dock den stannar kvar. Blev dock sur på min far som tagit ut och kört skotern men inte hant jag nejnej ! Men då tar jag ut den imorgon;) haha Måste även in till elgiganten i veckan ock kolla en julklapp :) Sen ska jag baka en massa och när ska jag hinna allt? Jobbar ju torsdag. Bara kämpa på ;-)

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0