gråtgråt!

Har en hund här hemma som sitter och gråter kanske för han saknar mamma?:D Idag har jag gått på stan hela dagen med mamma blir lite shoppande för våran del ja såklart farsdags present sen blev det lite pyssel och mat + fika ;D Och som jag o mamma har skrattat ja i gallerian nästan låg ja på golvet för ja höll jävlat på att dö! hahaha. Ja jag o min mamma kan ha kul =) Har även fått några dagar med jobb så det känns skönt att man får sig en slant i december också ;) Ja ikväll blir det idoltittande såklart !! Ett måste nu mera och jag vet vad jag ska köpa och äta till jo mandariner !! Träffade även min kära kusin på stan känns som det var ett tagsen och sööt Mio!
Ihelgen är jag ju ledig så har ingen aning om vad som händer imorgon men det återstår ju att se. Nu ska jag gå o se hur mina fiskar mår;P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0