Helllo !

Igår då jag slutade jobbet var jag helt slut !! Så jag somnade ganska tidigt.. Inatt har jag drömt en massa sjuka saker haha, sen blev jag väckt av mamma klockan 11 då var det bara göra sig klar för att dra till farfar =) Sen blev det och kolla på skotrar hmmm som ja vill ha en ;) Pappa hade tänkt köpa en ny men icket där sa jag o mamma stopp ! Det blir en kort till mig eller inget inte för fan en ny fetto skoter =) Sen har jag sett ut min julklapp som jag är 99 % säker att jag får hehe. Blev inte som tänkt och inget speciellt menmen skitsamma tycker om dom iaf =) Och ikväll vet jag inte vad jag ska göpra men vill pyssla massor ;D Får spara mig till sen någon dag. Aja nog om det nu ska ja kila vidare !

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0