Jag länktar!

Nu vill jag verkligen till Stockholm jag länktar så fruktansvärt mycket :)  Fast det känns så långt bort men jag hoppas verkligen att tiden bara rinner iväg hehe så det snart är den 9 december och vi sitter på tåget på väg ner åhhh ja vill nuuuuu ;)

Idag ska vi börja julpyssla åhh gud vad mysigt snart är det jul tiden går så himmla fort =) Och hur mysigt är inte det? Ja snacka om mysfaktor på hög nivå ! Idag har vi även beställt tid för kastrering av clirre dyrrrrrrrrrt!!!! 4500? OMG! Aja sånt som händer =) Nej nu ska ja fixa lite saker sen ska jag iväg mot öjebyn !
Cya ;)






Kommentarer
Postat av: erica

du måste ju vara värsta kreativ som pysslar så mycket osm du gör :) måste ju kika nångång på vad du lyckas åstadkomma också ;)

2009-11-02 @ 16:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0