Kiiiisss...

Idag mår inte kiiis bra han verkar ha lite tungt att andas eller så inbillar jag mig! Snart är min jobbar helg avklarad och imorgon får jag sovmorgon vadå skönt ;) Börjar 14.15. Ikväll har jag varit med pilla och ja hon är inte kry! Sen hämtade vi upp rebbi och crille körde runt lite! Nu ska jag sova fast vill inte för jag är inte så trött, önskade det fanns något som kunde underhålla mig! Innan pilla kom idag hade jag riktigt spa för mig själv lovar jag duschade till allt och då menar jag allt varmvatten var slut tog även bort värmen haha alltså på mina ben och det var på tiden men ska inte ens säga senast jag rakade benen hahaha. Skitsamma nu spelat jag nå spel innan jag somnar!

Snörr Snörrrrr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0