Mot nya mål vi går!

Gårdagen : Ja efter att jag skrivit blgg blev clinton dålig fick svårt att andas så jag ringde vetrinären och vi fick komma direkt dom tog typ  rönkenbild och kollade i munnen ja vad fick vi ut av det? Inget han hade kanske någon förlamning där inne och kan få ha de vissa småhundar får det! Och det kanske typ 15 min då vi väl fick komma in och hela paketet gick på 1355 ja haha vad säger man ! Nu är jag som världen mamma går och kollar så han inte tuggar på något ben eller annat så han blir sjuk. Efter det for vi till pilla och julpyntade blev såå fint ;) Sen kom rebbi crille öhman johan vi såg saw 6 och surrade en massa :) Kom vell hem kring halv 1!

Nu har jag nyss vaknat ska strax gå och ta mig en dusch sen kommer jessica hit och vi ska pyssla mer ;) Sen har ajg ingen aning vad jag ska göra :) Kom på en till sak fick 3 dagar under jul då jag ska jobba och jo är ledig båda julafton och sen nyår ;) Perfekt ändå.

Och sist men absolut inte minst! Fy vad bra Skellefteå gjorde det igår ;);) Kan ju bara älska dom! Vi satt och såg det igår alla var emot jag och jessica men dom blev ganska tysta sen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0