Mumms;D

Blev ju då inge lule idag så jag drog med jessica in till stan för hon skulle shoppa till sin lillebror och he blev inge lite de inte men he ska vell inte snålas då man ändå har jobb;P haha Sen blev det tårta riktigt gott bra bakat av crille och rebbi =) Sen har vi suttit och surrat kollat på studentmössor och lite sånt. Nu sitter jag vid datorn och kollar på försäkringar och de sjuka är att om jag skulle stått på min bil skulle den bli mycket dyrare men på en skoter blir den billigare;P haha ja he var som konstigt. Nu ska andre komma och visa sin bil sen kommer jessica hit och sen ska ja bara mysa framför min tv och soooova ;D för nästa helg jobbar jag ju så bäst att passa på nu!

/Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0