Nu ska jag !

Har just kommit hem har varit på jobbet lämnat in min lönerapport och dragit en smoke med jessica som jobbar ikväll=) Får min lön imorgon och jag är nöjd över den ;) Men fort kommer den bli slut eftersom jag ska köpa julklappar och fara till Stockholm + betala försäkring (hundarna),a-kassan,mobilen så i slutändan kommer jag vara pank ;) Men nu har jag bestämt mig att till våren ska mina pengar gå till bensin och lite shopping annars ska jag spara för nu ska det hända nå även i mitt liv jag vill verkligen göra nå, nå riktigt kuuul ;) Dock kommer jag inte kunna spara nå eftersom det säkert blir några tusen till att köra skoter sen kanske fjällen och kanske hälsa på jessica så ja får se hur det ska gå med mitt sparande ! Har ekonomiproblem ingen som skulle vela vara min personliga förvaltare? haha..

Nu ikväll tror jag jag ska göra klart mina julkort ett har jag faktist skickat iväg redan idag? ;) haha men till vem säger jag inte bara så hon/han ska hinna få det ;D;D

Hejrååå!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0