Regnet öser ner !

Ja inget toppväder fortfarande men när ska man gissa att det börjar komma snö? Pappa är sugen att fara och prova våran ny skoter men det kan han nog glömma den närmsta tiden! Idag ska jag då hjälpa pilla med julpyntandet men jessica skulle nog hänga med, men hon vaknade nyss så måste vänta tills hon bli klar! Nu vill jag ha lön börja köpa julklappar och leva livet hahah ! Sen äre ju inte länge kvar till stockholm och inte länge kvar till jessica far som dock kommer bli grymt tråkigt!! Men jag ger mig inte tror hon är hemma innan februari och det kommer jag alltid tro! Till och med att jag skule tanka upp tojtan och starta den dra ner till vemdalen och hämta hem hon!

Min önskan är nu :
*Snö
*Stockholm
*Jul
*Skoter
*Långträsk

Jag inte bara tror jag vet att denna vinter kommer bli toppen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0