Så är det att vara

Nyss hemkommen från arbets det gick bra gjorde inte mkt alls, men kändes ändå skönt att få hjälp med ett personligt brev. Och nu vet jag inte alls vad jag ska göra så blir nog att jag lägger mig i sängen för att fortsätta se julkaländern och bara mysa. Min dag hade jag planerat mys på stan med en varm kopp kaffe blev det? Nej se bonde söker fru blev det nej. Men så är det att vara spring vikarie då kan man inte ens förvänta sig att ens dag ska gå som tänkt. Men då börjar jag om på ruta ett planerar min dag imorgon ist. Ska vara i öjebyn klockan 10 och efter det hoppas jag någon är på att följa med in till stan´och dricka kaffe eller göra nå annat mys! Så jag hoppas den blir bättre. !

/Cya ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du kan räkna med mig. Jag ställer alltid upp när det gäller mys & kaffe!:)

2009-11-11 @ 11:45:26
Postat av: Emeli

haha, jo jag med :D

2009-11-11 @ 11:45:30
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0