Så söööt!

Idag har jag varit och lämnat Clinton hos vetrinären, sen har jag varit hos läkaren och sen på stan blev lite shoppande eller två nagelack och nå annat, Sen en hatt på rödakorset såklart ;) Efter det blev det att fara hem kolla på min sööt sjukling här hemma han bara ligger och sover typ sen hatar han verkligen sin tratt. Har även sett mammas pojkar så kul. Fick hem ett paket idag och vad kan det ha varit jo julpyssel från creative club ;P Nej nu ska jag prata med mamma o pappa sen lägga mig i sägen och sova för imorgon jobbar jag 7-15 kuuul eller nja är inte så taggad men så är det. Haha arbets ringde också och frågade om dom kunde skriva upp mig på ett jobb? haha ja sa jag men nu i efterhand ? Så nej .. hahah Aja sov gott !



 


Kommentarer
Postat av: ULLIS

Absolut! Jag packar ner dig i min resväska ;)

2009-11-12 @ 23:29:30
URL: http://ulliizz.blogg.se/
Postat av: annika

jo det är verkligen kul att det går åt rätt håll nu.



Jaa, vi kanske får ta och göra det ! :) hhaha!

2009-11-13 @ 08:44:38
URL: http://aannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0