Så var sagan slut!

Nu ska jag snart fara och jobba mina typ 7 timmar, sen då jag kommer hem har jag ingen aning vad jag ska göra men kanske se någon film eller städa mitt rum återstår att se min snälla pappa har iaf tagit ner mitt julpynt så jag får börja när jag vill ;) Tog en riktig sovmorgon idag och det behövdes kan jag er lova ;) Då jag kommer hem på rast tyckte jag någon viskade i mitt öra att det bli pizza till middag mumms! Hur som helst berättade Bea att hennes kamera blev stulen igår och ja det är sjukt och garanterat jag har mina aningar nog för vi aldrig kommer få veta vem det var men om det är du så är det inte första och inte sista gången idiot ! !

/Cya ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0