Skapa!

Okeeeej nu är min kväll över har spenderats med öhman jessica och pilla vi har varit ute och raggat suttit hemma och surrat kollat upp lite saker. Hade ju tänkt att vi skulle pyssla men som det blev nå? Eh nää. Så nu hade jag allt tänkt se klart tv innan jag snör mig ner på kudden och somnat så sött =) Imorgon ska jag klippa mig färga håret? och tråkig som jag är blir det att toppa håret och färga utväxten HE HE! kuul jul nejnej men snart ska jag byta hårfärg eller nästa gång jag far till frissan och jag ska förvarna hon redan imorgon för nu är jag sugen på något nytt ;)



Ibland tänker jag på mycket och det gör jag just nu! Och då menar jag allt. Men jag blir inge vettigare av allt jag funderar på så lika bra att skippa det. Som mamma säger: Tänk inte så mycket, Man mår bättre av att inte tänka så mycket. Så här och nu slutar jag tänka på dig,er,mig för nu somnar jag och kopplar bort allt ;D He-he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0