21 Oktober!

Hohohohoooo... Jag är trött och det är väldigt bra eftersom jag ska upp före skamm imorgon ;P Eftersom jag ska jobba ;) Blir ju 7-16 imorgon men he är perfekt bara segt innan man tagit sig dit. Nåh idag har jag jessica varit på stan träffade ev och hon hängde med oss ett tag! Blev inget köpt blev en kaffe.. Men då drog vi på elgiganten min egna lilla affär och jag hittade nämligen en kamera jag verkligen vill haaa !!!! Så ja pratade nyss med pappa och han skulle fundera imorgon annars sa ja ju om han ville kunde han få köpa in sig i en liten andel ;) hahah Så bara hoppas! Kommer ju behöva en kamera om ja ska ut på äventyr i december ! Så får se imorgon hur det blir med det. Nåja nu kommer Andre hit han ska se då jag sover typ nää vi ska nog mysa med en film =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0