Beslutsångest

Hej och hå!
Idag har både ev och öhman varit hos mig ja och som vanligt vi har inte gjort mycker. Försöker hitta en kompis som vill vara nykter med mig imorgon men funkar inte så bra så ja vad skulle man ha gjort? kanske far och är på Beas fest nykter då! För dricka vill jag men orkar helt enkelt inte bättre ja kör och få vara nykter så slipper jag må dåligt sen kan ja fara när jag vill! Men alla nyktra där ute kan ju mer än gärna höra av sig ;D Sitter och kollar på olika saker och ja jag ska spara pengar och göra en massa roliga saker imorgon så vill jag ju på hockey kom ja på men alla är svårflörtade sen vill ja göra så mycket mer typ ta bilen dra? haha Så som alltid jag och jossan gjorde och som he var kul ! Toppträske here i come :D hahah nejnej nu ska jag gå och äta gomiddag :DSen blir de bara mys här hemma!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0