BET!

Ja så sitter jag här vid datorn igen och skriver! Idag har jag jobbat 15-21.30 sen drog jag vidare till jessica där Pilla,Rebbi och Ida var vi såg någon film sen har vi babblat på och fetat oss med rån. Ska vell snart sova har börja få problem just nu förr sov jag hela tiden bara jag såg min säng sov jag nu ligger jag ist vaken länge och har ingen större lust att sova? Hmm kan det vara sen min nära släkting gick bort eller är de något annat som gör mig orolig? Ja tyvär kan jag inte svara på det för jag har inget svar. Igår kväll låg jag iaf vaken och skrev mitt CV och tack äntligen är det klart nu är det mycket finare än vad det varit :) Imorgon får vi se om jag följer mamma på hundkurs eller hur det blir kanske stannar hemma drar en prommis med Troja badar hon och bara skämmer bort hon ;)

Hur som helst just nu känner jag att jag behöver ett jobb, kanske komma bort för att göra nå annat iaf. Jag vill planera nå ha något att länkta till!


Kommentarer
Postat av: Emeli

Det känns tryggt att veta det, men den här tanden stannar i munnen tills jag dör ;> Men det skulle inte skada att få lite lugnande ändå :D

2009-10-19 @ 15:51:44
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0