Det går!

Känner att jag kan lägga mig i sängen utan världens magknip och vara orolig. Oj vilken lättnad, hur som helst har det varit jobbigt sen i torsdags. Hoppas min brud ringer mig i veckan så jag får komma och snacka av mig lite om det som hänt, Då blir det nog ännu bättre! Jag är ingen som lipar bland folk men i helgen så har det kommit lite då och då. Hoppas jag får en skön natt i natt... Och ett stort tack till jessica som lyssnat på mig jag behöver ingen som sitter och tröstar mig bara att någon lyssnar vid dagar som det varit nu känns så skönt! blir nog att fara mot västerbotten snart så jag får bort min "fobi" för ja kan inte bluda för verkligheten och skita i dom som behöver en. Ja jag tänker på min moster såklart hon har just nu en stor plats i mitt hjärta fast jag inte for idag ♥

Nu har jag fått skriva av mig varken ni bryr er eller inte hjälper för mig iaf.Har bakat bullar ikväll och negerbollar som jag bjudit andre,öhman jessica och pilla på =) Nu ska jag se på lite tv sen lägga mig under täcket och min varma fillt och bara mysa !

Sov gott !


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ingen fara stumpan. Vad är vänner till för? Jo ställa upp!:)

2009-10-05 @ 00:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0