Det var det !

Nu är jag hemma efter min arbetsdag.. Okej vad ska man säga på eftermiddagen var den inte lugn men aja he gick bra ändå känner mig helt slut i kroppen men är bara lägga sig för att kliva upp imorgon igen ;P Det ska nog gå bra det med.. Jag och Pilla har varit och hälsat på jessica ikväll och nog har hon som söta små gammlingar.. Imorgon kväll har jag bestämt mig för att göra nå skojj! Och det ska bli för nu är jag ledig tis,ons och tors fast då är det ju begravning. Så i veckan ska det göras nå skojj och det går ju att göra ännu mer eftersom det är löning på tisdag ;) Men en stor del av det ska sparas till stockholm fast jag får en bra lön november också tror jag..

Nejnej Sov gott ni andra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0