Du lever i mitt hjärta!

Har varit och grattat farmor med hela tjocka släkten och jessica blev smörgåstårta och vanlig tårta mumma. Den snöade då vi for dit oj så mysigt :) Men vi fick köra sakta på vägen hem. Sen har vi suttit här jag mamma pappa och jessica sett Idol och käkat lite gosaker. Mumms!

Nu har du fått somna in. Det kanske var bäst för dig, du sitter i himlen och tittar ner på oss och vi tänker på dig. Och jag fick höra du hade det så fint din dotters kära pojkvän kom till umeå med kläder och dina barnbarn. Dom klädde dig så fint. Ditt yngsta barnbarn sa: Men titta så fin morfar är där han sover och så fina kläder. Sitter med tårarna i ögat då jag skriver detta kan inte förstå att du nu är borta. Vi träffades ju för mindre än en vecka sen och du var ju så frisk men över 5 minuter så blev du sjuk och somnade då som tur är slapp du plågas och du fick det så bra. Men du kommer alltid finnas bland oss. Du var den bästa !



En lycklig saga som plötsligt försvinner,
ett hastigt farväl och tårar som rinner,
munnen skrattar och hjärtat gråter
han gick och kommer aldrig åter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0