Du måste vara världens bästa vän..

Hej och Håååå!
Nu ska jag sova hade jag tänkt. Dock ingen höjdare på att sova nu för tiden, Vaknade inatt med massa kramp i magen verkligen panik var det. Så imorgon ska ja kolla vad som spökar egentligen, eller höra =) Sen ska jag ta tag i andra saker också imorgon då ska jag göra mig stor och ringa till a-kassan och lite andra samtal! Hehe den lilla anna blir den stoooora ! Men idag har jag iaf varit på stans hoppade en klänning till på torsdag hade ja tänkt men tror ni mamma gilla den ? njaa lät inte så bra men va fan ska alla klänningar vara så korta för? Sen har vi pysslat hära hemma hos mig!

Nu ligger jag och tittar på min sötnos och hon är verkligen en riktig vän en sån dära som alltid kommer vara det. Vi bråkar nästan aldrig och tror ingen vet i närheten av allt om mig som just hon gör. och hon skulle aldrig säga nå till någon för de jag säger till hon de stannar. ++ Hon är världens bästa tröst. Jag älskar dig troja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0