Fuck!

Kom just hem från jobbet och ja jag är trött !!!! Men som vanligt har det gått super ;) Jobbade med emmeli idag så vi har suttit och surrat lite. Men nu ska jag gå och vila hade ja nämligen tänkt :-) Sen blir det middag sen hade ja tänkt förbi ev en sväng och se deras bubbel. (FUSK) haha. Nåja ja vill inte bada i onödan eftersom min hosta är som den är och andre säger ju att ja va sa han typ nå år så har jag hostat sönder mina lungor. Men sen skyller dom att det är pga rökningen men fuck u säger ja bara he äre inte, he blir man bara piggare av.. Nåja ja vill se Idoooooolalala =) Sen ringde dom om jobb idag ska ska jobba mån,fre,lör ;-) Ohyes pengar till stockholm !!

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0