gneis for the children and me ;)

Haha igår for jag och jessica och käkade sen blev det pilla och ja kan säga att kanske i stortsett typ 10 timmar satt vi farför tv och såg på MTV ! Snackade och som det blev ett antal skrattanfall var jag pilla bea och jesse! OMG så kul he var att få skratta av sig lite =) For vell hem innan 4 någon gång och vägen hem var också kul hahaha ! Var bara is på vägen så våran snitt hastighet var 40 km/h hahaha eller 30 sista biten. Men sjukt kul måste jag säga... Skulle egentligen till släkten idag i skellefte men pallar helt enkelt inte det mamma förstod mig så det var skönt att jag slapp fast jag egentligen vill om jag inte varit feg? kan man kalla det så eller nja ja vet inte.. Nåja tror jag ska och handla nu se vad jag ska göra till middag då ja är ensamm kom med förslag ! Sen kanske ja ska baka var det inte kanelbullens dag idag? Aja blir iaf att ta volvan om jag ska ut på vägen för den har vinterdäck som är ett stort plus.. Kan också säga att jag fick inte många timmars sömn inatt somnade klockan 6 halv 7 typ och vaknade 10 aja ja är ändå ganska pigg bara slö =)

Igår beställde jag denna fast den i röd men gick inte få någon stor bild på den!
Har alltid varit mycket för barnjackor. Denna jacka ser man typ alla på dagis har och jag såklart ;)
Grymt sköna har ett par täckisar och en svart jacka men nu ville jag ha ny färg !!


Kommentarer
Postat av: Sambota

Så de blev en gneis iår igen ;)

2009-10-09 @ 19:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0