Nyvaken !

Ja jag skulle kliva upp klockan 10.00 ? Men icket det haha så klev precis upp. Idag har jag ingen aning om vad som händer men något borde man ju göra jag behöver in på telia och fixa nå saker. Sen behöver jag pengar för nu kom jag på vad jag verkligen behöver en jävla digitalkamera eftersom jag inte har någon :( För ska man och göra saker så orkar jag inte ta med min systemkamera men bara hoppas man får jobba mycket så man får råd :) Behöver ingen dyr bara jag hittar någon som faller mig i min smak! Men vet en iaf...

Jag är rastlös men åhh vad ovanligt.. Så nu ska jag gå och ta en dusch sen fixa mina naglar har ju jobb nu tors,fre,sön så då kan ja inte ha långjävla naglar ;P

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0