Panikångest!

Sakta men säkert är den på ingång igen ja orkar inte. Hur som helst begravningen är snart och ja vill inte, och då menar jag att jag verkligen inte vill. Jo för familjens skulle men helt ärligt ja vågar inte jag vill inte ta farväl utan i mina ögon ska du alltid finns som du var inte ligga i en kista. Néjnej det funkar inte. Men jag ska hade varit så enkelt om ingen grina utan att alla satt glada och att man inte behövde gå fram med en ros. Nejnej vet inte vad jag ska göra med en sak är säkert jag ska våga. Därför jag tror jag är som jag är, är att här hemma har vi som aldrig pratat om döden min mormor dog då jag var 13 pga hon var gammal men inge mer med det. Sen pratade jag med mamma om min bror och frågade hon om vi hade bilder på han. Och ja såklart har vi de men jag är 19 år och har aldrig sett dom och nu skulle jag aldrig ens våga titta på dom.. Nej huvva döden måste vara min största ångest/rädsla.. Men varför?

Annas idag har jag jobbar 7-16 så jag har varit lagot trött dag sen har jag en jävla träningvärk i mina armar pga igår av mitt arbete :P Imorgon ska jag in till stan får ju som sagt lönen jippi och fick även idag en telefonräkning av Telia på 1400 som ska betalas .Åhh Sen ska jag ringa a-kassan va sur och jävla säkert säga att jag inte ska vara med nå mer är less man ska bara betala sen ska det tjorva. Nej dom skiter jag fullständigt i..
Sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0