Sorg och glädje !

Som sagt började min dag med att vakna klockan 10 ! Jippi försökte göra mig något fin iaf så gått de gick men blev inge massvis me smink eftersom det ändå försvinner.. Sen bar det av och köpa 3 stora fiiins rosor sen mot byske där det blev begravning en massa med tårar men det var så fiint! Och det blev så mycket folk att alla nästan inte rymdes att sitta. Och ja tog mig kragen gick fram till kistan och tog mitt sista farväl. Fast jag vet att det bara var ditt skal som låg där. Du stod ju brevid oss och tittade så fint allt var :) Ja en sak kan ja säga jag länktar redan tills vi ses då ska du få massor med kramar av mig fast vi får hoppas det är ett tag dit. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Nu ska jag sova hade ja tänkte ska upp tidigt imorgon med jesse och in till stan bär he av !! =)



Så vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0