Tänker på dig !

Har inte alls sovit bra inatt mest legat vaken var uppe med mamma o pappa innan dom for och jobbade sen såg jag på tv. Min hosta har kommit tillbaka och min magen är BARK.. Känns som jag inte ätit nå men kanske är pga att jag är så orolig. Idag ska jag iaf försöka att inte deppa utan jag ska göra ett kort till farmor sen ska jag slå in hennes present :)


Tänk då jag var liten och vi kom till er eller övrig släkt, Det var alltid du som kom och lekte med mig. Du kommer alltid vara den mest barnkära människan. Tänk i söndags då vi träffades du log och pratade och skämtade med mig precis som vanligt inget var ju fel? Tänk kära morbror du och min moster hade så mycket planer nu när ni slutat jobba. Ni har nyss renoverat alltid varit ute med skoter och båt. Har tre underbara barnbarn. Det är fruktansvärt det som hände jag vet du inte kan göra något fast det är inte slut än kämpa.  Du är den bästa och kommer alltid vara det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0