Vill ha bäbisar ;-)

Ja nu är jag less och vänta satt med mina fiskar ett tag nu ikväll och kom på en sak nu vill jag att dom tar och föder ut nå bäbisar ;) Hade ju som varit roligt att få bli fiskmormor? ;D haha Ikväll har jag varit med andre men han for hem och nu kom ja på att jag skulle ha hållt han kvar för nu vill jag sova med han :) Har fått min bil lagad idag jippi tur man har världens bästa grannar! Ska orka gå och borsta tänderna nu sen ska jag slå på en film sen sova. Jobbar kväll imorgon eller jobbar 13.00-21.30 :D Får se vad det blir i helgen men tror det blir ganska lungt =) Skötsamma anna som vanligt ! hehe... Nejnej nu drar jag !

Tjoheej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0