Du får mig att tänka !

Hejhej !
Idag klev jag upp klockan 10 typ gick över till mina grannar för att duscha eftersom vi fortfarande inte har det... Och kommer tydligen inte at det på några dagar som det ser ut i våran toa. Men greger och henke har iaf varit hära idag och jobbat på riktigt bra. Skulle vara i Öjebyn klockan 11 så blev lite tajt med tid trodde jag? Men nejnej var där redan 15 min före haha. Sen bar det av till mamma som var hos Ida och permanentade håret. Sen klockan 1 var jag på arbets hos min nya jobbcoach riktigt härlig brud måste jag säga =) Sen har jag varit med jessica och fikat på stan . Sen blev det idol med emeli och jessica.. Nu ska jag lägga mig och lyssna på ljudbok.

Sov gott =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0