En dröm !

Har precis ätit lunch blev rostbiff,potatisgratäng och nybakt bröd mumms ;) Har jobbat till klockan 10 blev även en dusch på jobbet tack det det eftersom vi fortfarande är utan. Idag blir det 1års kalas världen sötaste Mio fyller ju 1 år:) Sen börjar jag om igen strax innan 4a. Måste även på stan en sväng och om jag hinner ska jag köpa mina två klänningar och koftan som jag sååå gärna vill ha =)

Jag har tänkt på en sak alla sa till mig förut varför vill inte du ha en häst? Du har jag världens chanser. Och nu har jag kommit på vad jag ska ha för häst jag är bombis ;D En stor fet häst vill jag ha som är världen snällast och inte gör nå dumt hehe ;) Typ :

'
Den är stor och tjock och kanske snäll?=) haha nja tror aldrig jag kommer bli en hästägare tyvär.


Kommentarer
Postat av: Erica

Men Anna, det vore ju grymt. Tänk, då kan du ju rykta den hur mycket du vill så kan jag komma och rida :D

2009-09-24 @ 14:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0