Hmm ?!

Hejsan Hoppas!
Känns helt underbart att kliva upp i detta mysiga väder :) Ligger bara i sängen och ser tv snart blir det middag hoppas jag då på iaf. Ikväll blir det nog ännu mera mys med en massa fetsaker hehe. Har just pratat med jessica hon mådde bättre idag skjutsa hem hon igår då hon inte var så pigg =) Igår var jag med pilla och sambota vi var och hälsade på nån fest sen kollade vi läget och snackade :) Trevligt.. och nu har jag även blivit en farmville på facebook och då menar jag att jag har blivit besatt ! haha klev upp klockan 6 i morse för att plocka mina jordgubbar? Det ska ju vara jag bara för jag sa jag inte skulle börja med de där spelet:P Annars igår vad gjorde jag? Hmm vi hade främmande en massa hästfolk så vi åt middag supergott. Var även och skjutsa Öhman en sväng från lillpite till stan!

Ni borde se på 5an nu fy fan vad jag tycker synd om hon världens största knöl på kinden typ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0