IDOL!

Ikväll är det idol ska blir roligt att se det älskar att se alla dåliga. Idag har jag varit på stan med Jessica vi shoppade lite på åhlens efter som det var rea. Jag köpte två filmer smink och nå till naglarna, Sen får vi och åt lunch sen blev det hårstudion där jag shoppade en röd balsaminpacking? ja typ så jag ska prova den senare ikväll. Sen har jag varit på vårdcetralen och gjorde så saker sen hoppade jag lite där också hehe! Nu börjar pengarna rinna iväg igen. Nästa vecka har jag då fullt upp blir jobb mån-sön eller är ledig onsdag men då ska jag på arbets och sen ska jag till en annan så det kommer vara bra att jag har något att göra iaf...
Ikväll har jag och mamma varit ute med hundarna på en promenad riktigt skönt inte alls för kallt och inte för varmt. Nu ska jag kolla min farmville innan Idol börjar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0