Ja klarar inte av dig längre !

Nu är jag hemma ska snart fara till jobbet. Tror jag ska och hälsa på jessica ;) Som tur är jobbar ju som sagt hon också. Ikväll vet jag inte vad som händer ska höra med jessica om hon ska sova direkt annars vet ni andra vars jag finns efter klockan 9! Har varit på kalas alltså Mio ;D Var mycket gott fika och han hade fått en massa fina presenter =) Sen var vi och hälsade på farfar och snart tror jag bara jag hälsar på då han är hemma klarar inte att se han ligga där på utkiken och bara må dåligt. Idag var han super dålig :( Fy fan .... Snart kommer hans dag också men enligt mig får det inte bli än jag vägrar!! Döden hatar jag !!! Den får inte ta mina nära och kära aldrig!
Den dagen jag kommer upp till himmlen så ska jag döda döden? haha så då får alla andra leva i flera hundra år =) Nej nu ska jag sticka här ifrån..

De är så sjukt dålig stil.. Jag ska inte lägga energi på det men ja det känns bara sjukare och sjukare !!

Fajmoj och fajfaj !



Bäbis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0