Jag HATAR!!!!

TV400 de laggar och vill absolut inte ge sig var så igår kväll och det fortsätter jag hör inte vad dom säger och ser ingen bild. Ikväll har vi då varit på Boda borg var riktigt trevligt blev jag emeli jessica pilla pontus jonas linda amanda bea. Vi fick faktist 9 stämplar ;) Sen blev det käk på sunes med mycket skratt haha. Snart kommer andre hit så vi ska kanske se lite film ?=) Imorgon har jag ingen aning vad som händer emeli var sugen på en film eftersom hon är väldigt ledsen just nu :( Jessica jobba till halv 5 så hon är också sugen att göra nå säkert.

Detta skrevs inatt!

Kommentarer
Postat av: Emeli

riktigt sugen på en filmkväll ikväll om du fortfarande är på : )

2009-09-12 @ 14:51:55
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0