redhead

Ja idag har jag som sagt färgat håret blev rött =) Är riktigt nöjd men vänta bara snart är jag less det och vill ha något annat. hehe. Sitter och funderar vad jag ska göra imorgon var snack om bio eller nå men nu ska typ alla festa haha aja får höra vad pilla ska göra om inte hon också ska dricka:P Ikväll har vi varit hos sambota bara tagit det lungt.. For hem efter BB men jag var och körde runt lite drog en sväng orkade inte hem haha men nu ligger jag i sängen och ska sova hade ja tänkt får se när nu det blir..

Förövrigt var jag på vårdcentralen idag så nu går jag på antibiotika halleluja !!! Som vanligt ? haha typ har början på lunginflamation. Så nu ska man äta piller i 9 dagar. Sen har jag mycket funderingar just nu allt snurrar runt hoppas att min tisdag hjälper mig !! annars kommer min lilla skalle bli tokig.

Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0