Sony !

Skitväder idag igen.. Men igår var det ju bra så vi ska inte klaga allt för mycket :) Jag har en fruktansvärd hosta känns som jag ska hosta upp mina lungor svininfluenssan nej jag har inge feber så har nog inte drabbats av den. Hur som helst igår var jag på stan shoppade en massa scrap saker, Sen även nå små tjaffs på kicks.. Sen ringde andre och sa att middagen var klar åhh så himmla gulligt att bara behöva komma till dukat bord =) Blev Tacos.. Sen for jag till Pilla där det blev en massa pyssel det är så jävla kul =) Får se om det blir någon mer dag framöver.  Nu ska jag göra mig lite mat hade jag tänkt och söka efter jobbb för detta går bara inte jag blir tokig !

På fredag ska jag ju färga mitt hår men är inte riktigt säker på hur jag ska göra ? Någon som har något förslag?

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0