det är bara.

Gårdagen var riktigt trevlig :) Började med att jag for till Emeli vi käkade fläskfilé,potatisgratäng och vitlöksbröd;) Sen började vi dricka där Pilla kom också så vi gjorde oss klar och så sen for vi vidare till Ante tur vi hade pilla som var chaffis !! Ja hos ante var he en massa folk trevligt! Sen gick vi ut och tro det eller ej men där hade jag också skitroligt. Sen där vid 2 kom Pilla och hämtade oss kan ju lova er att he blev en massa jävla röjj i bilen en massa allsång . Sen max träffade världens myskogäng haha ja tror aldrig vi höll på att sluta skratta. Sen avslutade jag och emeli kvällen hos Ante.:)

Direkt jag kom hem idag blev det en långprommis i det härliga vädret känner faktist själv att jag blivit riktigt hurtig! Så blir att ta med det hurtiga tänkandet till vuogga också ;) Sen har jag och Öhman suttit ute och stekt i solen.. Nu väntar jag på att höra vad någon rolig filur ska göra ikväll för att sen kanske styra nå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0