Hemma.

Nu är vi brudar hemma från fjällen eller vi kom hem igår. Vi har haft det toppen :) Dock har det varit tre dagar med mycket alkohol som tur är tog vi oss en vilodag onsdagen. Men tisdag var nog värst jag och ida var uppe till två vi sjöng,ramlade,skrattade och spydde hahah. Intresant? kanske inte.  Torsdag fick vi främmande tony och david kom på besök och festade med oss. Blev dock inte lika hårt för mig men för andra ;) Ja jag orkar inte sitta och skriva allt här kan bara säga att det har varit bättre än toppen =) Så denna helg blir en vid helg för mig. Jag måste börja packa ner saker nu tills jag flyttar men orken är absolut inte på topp vet inte när jag ska fixa detta... Aja ha en bra lördag ni andra! Tjoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0