Ikea!

Idag har jag varit hurtig som orkat med allt , kan säga jag har inte fått bra med sömn på 1 vecka och nu tis,ons börjar jag 7 så kommer nog inte få så bra med sömn då häller... Haha :) Idag blev det iag Ikea med emeli och mamma vi har haft en mysig dag med shopping, ja vad köpte jag då typ, matbord, soffbord, tvbänk, byrå, glas, matta saker till toan och ja lite mer;P ¨Så slut på kontot det har jag tur det rullar in några tusenlappar imorgon ;) Köpte även ett par skor behövdes=) Sen for jag ut och gick med brudarna nu ska jag fan börja gå alltså detta går inte måste komma igång =) Nu väntar jag bara på ett samtal att jag får flytta in blir ju senast lördag! Tagget är på topp!! Nej nu ska jag sova jobbar 7-17 imorgon. Så sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0