Jag vet det, och du vet det.

Vad har jag inte gjort idag?? Jobbat då iaf 7-17 fullt upp hela dagen sen skyndade jag mig hem åt middag sen mötte jag upp emeli i stan vi solade sen blev det en prommis:) Sen for jag hem började göra bort att betala alla räkningar så nu är det gjort phuu 5000 kr fattigare men vad gör det om 100 år? haha;) Sen har jag även deklarerat så det är också klart jippi!! Nu är nästa fråga Valborg vad skulle man då ha gjort?? jaa jag ska ju inte säga nå för då ska jag egentligen packa och flytta in men jag menar en paus i vardagen? haha!!;D Nu är jag på flumhumör så lägger mig och ser tv ist!

Puss♥


En klocka som jag hoppas min mamma tycker skulle passa bra i min lägga ;) haha


Typ jaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0