Lätt!

Idag tod jag en riktig sovmorgon klev upp 12.45 och som det behövdes. Hur som helst nu ska jag snart he mig i sängen igen efter som jag börjar 7 imorgon. Sen är jag långledig och vill ni veta hur skönt det ska bli super. Men samtidigt älskar jag mitt jobb och vill ju verkligen jobba :) Idag har jag annars varit på stan köpt en massa saker till läggan,handlat och köpt Emelis present:) Sen blev det middag,slingor (resultatet: visar mig inte ute!!) Sen bak som också slutade sådär 3 i golvet men aja bara ta nya tag! Nu vill jag göra en sak men då funderar jag. Varför ska jag det? Kommer sluta med att jag gör det trots att jag inte ska men skitsamma nu ska jag sluta yra henna nu ska jag se på tv. Tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0