var jag där? hade jag kul?

Påsken har varit otroligt bra enligt mig :) Finns nog dom som inte kan hålla med mig. For iaf fredag morgon packade upp lastade av sen började vi festa. Lördag blev det ner på isen kolla på nå skotergrejs sen ut och köra med brudarna på fjället! Skapligt väder! Sen återigen avslutade vi kvällen med en fest (tror nog aldrig jag varit så onykter tre dar irad. Men inga sura miner för det hade svinkul ;) Söndag var det strålande sol jag vaknade upp med väldigt ont i ryggen eftersom jag sov på golvet haha. Vi flyttade även in hos emeli denna dag! :D Sen blev det en massa solning och just vid den stunden kände jag att livet leker ;) Sen blev det fest i emelis husvagn sen en tripp vidare till vårat gamla hem ! Hade riktigt kul även denna kväll. Dock då jag gick själv till emeli halv 2 på natten kan jag lova att jag frös!! haha Måndag våran sista dag och såklart superväder så blev upp mot fjället en massa solning för att sen packa ihop allt lasta och sen bar det av hem. Var hemma 21.30 igår. Och en annan sak klarade galant att köra med släpet;)!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0