det suger..

Det är lördag och det är tydligen fest för flera men tydligen inte för mig nejnejnej.... åhh blir lika sur varje lördag då jag inser att jag typ ska sitta i soffan en hel jävla kväll. Det suger!! Har iaf gått bra på jobbet idag, Nu ska jag äta mig lite lax, sen ska jag ut och gå/sola och lite sånt. Måste även och handla, men finns ingen ork till det så jag skiter i allt vad som heter mat just nu. Är på så sjukt dåligt humör för jag inte får äta choklad skulle kunna skippa världens jävla oxfilé middag bara jag fick mig en chokldkaka...... Men är mitt eget val och jag kan inte vara beroende av det hela livet. Hehe ;) Ha en bra lördag alla glada. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0